Forma și conținutul

Ce face rating e forma, nu conținutul. (De unde și marketingul – care se ocupă cu modelarea formei pentru prezentarea cât mai inteligibilă și atractivă a conținutului.)

Însă, gestionarea formei nu e o chestiune care ține doar de tehnică, ci și de creativitate și de inspirație. Originalitatea de a scoate în evidență un anumit aspect al conținutului este ceea ce dă o savoare aparte procesului comunicării. (Avem cu toții la dispoziție aceleași litere și cuvinte; însă ceea ce face diferența dintre comunicatori constă în modul în care aceștia le ordonează în fraze, și-n logica pe care le-o imprimă.)

Iar, dincolo de gestionarea ambalajului, mai este abilitatea de a imprima viață conținutului, măiestria de a-mbrăca informația într-o mantie care evoluează plină de energie, compactă, unitară, furând ochiul privitorului de la detalii și purtându-l în mirajul unui continuum de imagini aflate într-un dans cu sens, armonizat și autentic. Aceasta-i charisma – energia ta unică, ce face orice conținut să strălucească și să radieze a tine, ținând privitorul fascinat și conectat emoțional, dincolo de simplul proces al consumului de informație, de la care a plecat însăși comunicarea.

Charisma transformă forma-n conținut.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *